Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@drabordirect.nl. Wij zullen altijd ons best doen om er samen uit te komen!
Toch niet helemaal tevreden zie dan hieronder de klachtenprocedure:
  1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst en de constatering van gebreken moeten binnen bekwame tijd volledig en duidelijk omschreven per mail (info@drabordirect.nl) worden ingediend bij Drabordirect.
  2. Drabordirect streeft ernaar om ingediende klachten binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Drabordirect binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Een klacht over een product of de service van Drabordirect kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie www.thuiswinkel.org

Snelle levering

2 jaar garantie

Scherpe prijs