Klantenservice
1 Veel gestelde vragen
1.1 Enkele aanvullende voorwaarden hierop:
  1. Indien de consument aanwezig is op de afgesproken dag en tijdstip op het overeengekomen afleveradres is het mogelijk is om volledig informatie en/of instructies te verstrekken. Dit alles is noodzakelijk voor een probleemloze aflevering. Bij een dergelijke aflevering zal het overbodig zijn dat het aangekochte product c.q. de aangekochte producten tegen additionele kosten opnieuw worden aangeboden. De additionele kosten voor herlervering zijn minimaal € 20,00.
  2. Bestelde producten worden bezorgd tot de eerste drempel. De consument is zelf verantwoordelijk voor verdere verplaatsing. Afmetingen van de producten worden vooraf aan de consument bekendgemaakt op www.drabordirect.nl. De consument dient hier zelf rekening mee te houden. Onder de eerste drempel verstaat Drabordirect.nl de perceelsgrens, de toegangspoort dan wel de voordeur van het betreffende afleveradres mits zich deze bevindt op de begane grond. De afleverplaats kan derhalve ook een openbaar terrein betreffen, zoals een weggedeelte, trottoir of parkeervak.
  3. De afleverplaats dient bereikbaar te zijn voor de gekozen wijze van transport.
1.2 Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

U kunt zich uitschrijven voor de nieuwsbrief door op de link in de bevestigingsmail te klikken of door een e-mail te sturen naar contact@drabordirect.nl. Ook kunt u in "Mijn Account" nieuwsbrieven u zelf afmelden hiervoor.

1.3 Worden mijn gegevens gebruikt voor commerciële doeleinden?

Drabordirect gebruikt uw persoons- en adresgegevens om uw informatieaanvraag of bestelling op de juiste wijze te kunnen afhandelen. De gegevens worden opgeslagen in een beveiligde database en worden niet beschikbaar gesteld aan derden, behalve wanneer deze derden door Drabordirect zijn ingeschakeld om uw informatieaanvraag of bestelling te verwerken. Wij werken uitsluitend met gerenommeerde partijen met wie is overeengekomen dat persoons- en adresgegevens uitsluitend gebruikt worden voor het doel waarvoor zij beschikbaar zijn gesteld.

1.4 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaling van uw bestelling doet u eenvoudig en veilig met behulp van IDEAL, acceptgiro of Bancontact (mister cash).

1.5 Klachtenregeling?

Drabordirect beschikt over een voldoende, bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst of na de constatering van gebreken moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven per mail (contact@drabordirect.nl) worden ingediend bij Drabordirect.

Drabordirect streeft ernaar om ingediende klachten binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, te beantwoorden. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

1.6 Annuleren, bedenktijd en herrroepingsrecht?

Meer informatie over herroepingsrecht en retourneren kunt u vind hier.

1.7 Kan ik mijn bestelling op komen halen?

Ja, u kunt uw bestelling op komen halen bij Drabordirect. Hieronder staat omschreven hoe dit in zijn werk gaat.

  • U bestelt en betaalt de gewenste producten op de webshop.
  • Bij afrekening van uw winkelwagen kunt u kiezen voor een transportwijze. U moet dan kiezen voor de optie: ophalen in Eindhoven. Als u gebruik maakt van deze optie dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
  • Wanneer wij uw bestelling ontvangen hebben en wij meer informatie hebben over wanneer uw order klaar staat om af te halen, ontvangt u van ons per mail een bericht. In deze mail vindt u ook het afhaaladres en welke gegevens u nodig heeft als afhaalbewijs voor het door u bestelde artikel. Zodoende zal het afhalen makkelijk verlopen.

Bestellingen kunnen worden afgehaald van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 tot 15:30 uur.

 

Tip: Houdt u rekening met de lengte en de breedte van de materialen die u bij ons komt ophalen? Zodoende bent u ervan gegarandeerd dat u het materiaal veilig bij uw thuis krijgt.

1.8 Klachtenprocedure?
  1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst en de constatering van gebreken moeten binnen bekwame tijd volledig en duidelijk omschreven per mail (contact@drabordirect.nl) worden ingediend bij Drabordirect.
  2. Drabordirect streeft ernaar om ingediende klachten binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Drabordirect binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  3. Een klacht over een product of de service van Drabordirect kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar Hekwerkdirect als naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie gestuurd.
1.9 Zijn de prijzen vermeld op de webshop inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen die op onze webshop vermeld staan zijn inclusief BTW. Zo heeft u geen verrassingen achteraf.

1.10 Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Drabordirect zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en het leveren van uw bestelling. Voor de artikelen op voorraad geldt in principe een 5 dagen levertijd garantie, voor meer informatie hier over zie het kopje “snelle levering” boven aan op de home pagina. Voor de artikelen die niet op voorraad zijn zal drabordirect zo snel mogelijk voor levering van uw bestelling zorgen en zal over deze levertijd een duidelijke communicatie vanuit drabordirect.

1.11 Hoe word mijn bestelling geleverd / levering van mijn bestelling?

Kleinere artikelen, zoals spoeltjes en kleine bundels staven tot 1 meter, worden met pakketpost (PostNL) tegen het tarief van €6,95 aan u verzonden. Producten met een groter volume en/of gewicht worden per koerier tegen het tarief van €29,95 aan u geleverd. Als de producten echt een groot volume en/of gewicht hebben, dan zal het transport plaatsvinden met een bakwagen. Deze levering zal gebeuren tegen een tarief afhankelijk van de grote van het volume en/of gewicht van de bestelling, dit tarief zal duidelijk vermeld staan tijdens het bestelproces. Voor bestellingen die per koerier of groter transport geleverd worden zal er tijdig met u contact worden opgenomen over een geschikte leverdatum.

Neem contact op
* Verplichte velden
(0)